Geoblog.pl    gal    Podróże    Egipt    Transfer do Hotelu Aqua Blue

Transfer do Hotelu Aqua Blue

Egipt
Egipt, Hurghada, Aqua Blue

Hotel Aqua Blue to kompleks trzech hoteli.

Trafiliśmy do najbardziej wysuniętego na północ. Hotel całkiem przyjemny, woda ciepła w basenach sąsiedniego kompleksu basenowego do którego był swobodny dostęp. Północna część tego hotelu była w trakcie remontu - nie przeszkadzała, nie była zauważalna - (mieszkaliśmy w południowej) części hotelu. Wszystko osłonięte. Wyżywienie bogate i zróżnicowane.

W hotelu masaż na wysokim poziomie, internet (w niebotycznej cenie). Aerobik dla kobiet, animacje wieczorem jak to na turnusie.

Dla wybierających się:
1. W trakcie odbierania pokoju dać 5 - 20 $ w paszport, aby dostać normalne pokoje.
2. Jeżeli się takowych nie otrzyma, to następnego dnia pójść i poprosić o nowy pokój podkreślając swoją determinację $ dołączonymi do klucza.
3. Dać na "dzieńdobry" parę $ pod poduszkę sprzątającemu twój pokój aby doprowadził go do wyższego standardu. (Dałem 5 $ pierwszego dnia skutkiem czego znalazały się: zasłony, 4. Dodatkowe ręczniki, dodatkowe mydło, wszystko lśniło, nawet nie wiadomo skąd jakiś pracownik przyniósł suszarkę do pokoju)